Doprava

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má možnost zvolit si doručení prostřednictvím České pošty (Profi balík), kurýrní služby PPL nebo osobní odběr na některé z našich provozoven. Při volbě osobního odběru Vás budeme neprodleně kontaktovat a dohodneme s Vámi termín předání zboží.
V případě poštovní či kurýrní služby bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží). Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.

Přepravné do ČR:
Přepravné u obchodního balíku České pošty je 150,- Kč (Koncový zákazník), u Profi balíku České pošty je 150,- Kč (Firmy), v případě kurýrní služby PPL ve výši 120,- Kč a u těžších a objemnějších zásilek bude přepravné sjednáváno individuálně dohodou mezi zákazníkem a dodavatelem.

Je-li hodnota objednávky vyšší než 5 000,- včetně DPH neúčtujeme přepravné.

Zasíláme zboží do maximální délky 2m. Při objednání zboží přesahující délku 2m je odběr zboží možný pouze osobně na našich pobočkách.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při jákémkoliv poškození zásilky neprodleně sepište s dopravcem zápis o poškození zásilky. Pokud zjistíte mechanické nebo jiné poškození zásilky až po převzetí od dopravce, tak tuto skutečnost nahlaste přepravci nejpozději do 3 dnů - u později nahlášených reklamací zásilky nemusí být reklamace uznána. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu .
Nekompletnost zásilky je zákazník povinen reklamovat v den převzetí balíku, nejpozději pak následující pracovní den a to na tel. +420 469 312 500 nebo 777 781 118. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.


Internetový obchod vytvořil DUOWEB.cz
Svítidla | Obývací stěny | Eglo | Granule | Svítidla Massive